Zásady cookies (EU)

O firmě

Euroaudit Company

Euroaudit Company – nezávislá účetní firma, která od roku 2002 provozuje svoji činnost v oblasti účetnictví, auditů a doplňujících služeb. V březnu 2013 byla otevřena pobočka na území České republiky – v Praze. Společnost je registrovaným členem Komory SNS. Máme všechny potřebné licence, povolení a certifikáty.

Hlavními oblastmi, ve kterých je Euroaudit připravena poskytnout kvalifikovanou pomoc, jsou: účetní služby, vytvoření a vedení účetnictví, výpočet mezd, podávání daňových přiznání, přihlášení a vedení zaměstnanců u zdravotních pojišťoven a správy sociálního zabezpečení, správy zaměstnanosti, registrace nových firem, poradenské služby v oblasti zdaňování, účetnictví, financí a práv.

Podívejte se na seznam našich účetních služeb a daňové optimalizace.


Přečíst více o nás

služby

Poskytované služby

Registrace firem

Založení firmy v Česku je reálnou možností, která vám pomůže získat povolení k pobytu na 2 roky


Přečíst více

Účetnické služby
v Česku, Praha

Kvalifikovaní účetní budou pro vás pracovat za rozumné peníze


Přečíst více

Odevzdání přiznání fyzických osob

Naše společnost poskytuje také služby fyzickým osobám – OSVČ


Přečíst více

Optimalizace zdanění

Naše konzultace vám dovolí vydělávat více a platit méně


Přečíst více

Zvláštní nabídka

Každý klient při uzavření smlouvy získá jeden měsíc účetnických služeb zadarmo!


Přečíst více

CENÍK

Ceny jednotlivých tarifů



Předplacená služba



Příprava a podání finančního a daňového zúčtování



Doplňující (jednorázové) služby, poradenství




Poskytujeme rozsáhlé spektrum služeb v oblasti vedení účetnictví s důrazem na individuální přístup.

Bez ohledu na to, zda preferujete plné outsourcingové řešení pro své finanční a účetní procesy nebo máte vlastní interní finanční oddělení a potřebujete odbornou asistenci v konkrétní oblasti, nabízíme řešení přizpůsobená vašim potřebám.

V oblasti zpracování účetní agendy poskytujeme širokou škálu služeb, včetně účtování operací, zabezpečení procesu vystavování faktur, řízení pohledávek, plánování hotovosti, zpracování daňové agendy a mnoho dalšího. Zastupujeme v komunikaci se státními institucemi a při auditu klienta. Naši odborníci jsou připraveni poskytnout kompletní podporu ve všech aspektech účetnictví.

Při zpracování účetnictví nejen pracujeme pro vás, ale také přebíráme odpovědnost za sledování stále se měnících zákonných požadavků. Poskytujeme nezávislý dohled nad vaším účetnictvím a díky využívání nejmodernějších technologií je vaše účetnictví plně online.

Náš účetní online portál nabízí inteligentní správu dokumentů, schvalovací workflow na míru a automatizované účetnictví s reportingem v reálném čase, vše integrované do jedné cloudové platformy. Více informací o našem účetním portálu naleznete na našem webu.


Naše účetní služby jsou poskytovány s maximální pečlivostí a odpovědností, v souladu s nejvyššími standardy odvětví. Jsme hrdí na to, že držíme certifikát kvality, který potvrzuje naši schopnost dodávat služby na výjimečné úrovni. Tento certifikát není pouze důkazem naší odbornosti, ale také zárukou pro naše klienty, že jejich účetnictví je v péči profesionálů, kteří se řídí nejlepšími postupy a normami.

S každým klientem vedeme individuální přístup a pracujeme na tom, abychom překračovali očekávání v oblasti kvality a spolehlivosti našich účetních služeb.

20

19

18

17

16

15

14

10

9

8

6

1

Kontakt

Ing. Natália VULFSON


Poptat služby

V oblasti správy bankovních účtů a přípravy plateb nabízíme zřízení bankovních účtů v zastoupení společnosti, nastavení přístupových práv, přípravu platebních příkazů a realizaci plateb na základě plné moci.

Pro středně velké podniky poskytujeme outsourcing účetnictví, který může být částečný. To znamená, že klient může mít interní juniorní účetní, který zpracovává prvotní doklady, zatímco my přebíráme seniorní agendu a zodpovídáme za správné vedení účetnictví a daně. Přečtěte si případovou studii na našem webu.

V oblasti poradenství v účetní oblasti poskytujeme komplexní služby, včetně dohledu nad finančním oddělením klienta, optimalizace finančních procesů, nastavení oběhu dokladů, tvorby účetních směrnic, až po školení zaměstnanců a implementaci ERP systémů.

Naleznete u nás kompletní řešení pro účetnictví a daňové poradenství pro lokální i zahraniční operace, a to vše pod jednou střechou.


Naše účetní služby jsou poskytovány s maximální pečlivostí a odpovědností, v souladu s nejvyššími standardy odvětví. Jsme hrdí na to, že držíme certifikát kvality, který potvrzuje naši schopnost dodávat služby na výjimečné úrovni. Tento certifikát není pouze důkazem naší odbornosti, ale také zárukou pro naše klienty, že jejich účetnictví je v péči profesionálů, kteří se řídí nejlepšími postupy a normami.

S každým klientem vedeme individuální přístup a pracujeme na tom, abychom překračovali očekávání v oblasti kvality a spolehlivosti našich účetních služeb.

SLUŽBY

POPSAT JEDNOTLIVÉ SLUŽBY

CENÍK

POPSAT DETAILNĚ CENÍK

Ekonomický systém POHODA využívá mnoho živnostníků a firem v Česká republice i na Slovensku. S účetním a informačním systémem POHODA může vaše firma zlepšit nejen svoji efektivitu a produktivitu, ale také lépe a rychle sledovat ty nejdůležitější účetní a ekonomické ukazatele. Účetní program POHODA je ve firmách vítán nejen pro svoji ekonomickou propracovanost, ale také jednoduchost a intuitivní ovládání práce každého uživatele. Účetní systém Pohoda je možné rozšířit o nadstavbové programy a funkce z různých oblastí, od zpracování daňových přiznání až po rozšířenou evidenci autoservisu, či možnost provozu na virtuálním serveru.

Všechny zakoupené licence na software POHODA, TAX, PAMICA, GLX už automaticky obsahují legislativní a technický upgrade na rok 2024 včetně hotline podpory. Samozřejmě můžete v programu POHODA zaúčtovat zpětně celý rok 2023 nebo i dokonce 2022, neboť systém obsahuje veškerou legislativu zpětně!
Výrobcem ekonomického programu POHODA je společnost Stormware s.r.o.